Standhouders informatie 2019

(data en tijden onder voorbehoud van vergunning)


Algemene Informatie

Locatie: Zuiderpark Den Haag, Henriette Rolandholstweg

Openingstijden
Vrijdag 31 juli van 16.00 – 23.00 uur
Zaterdag 1 augustus van 14.00 – 23.00 uur
Zondag 2 augustus van 13.00 – 23.00 uur

Verkooptijden
De verkoop vanuit de tent dient om 23.00 uur te stoppen
Bezoekers verwachting is 35.000 bezoekers
Toegangsprijzen onlinekaarten via de website € 5,00
Kaarten aan de poort € 6,00

Betalingsvoorwaarden:
Betaling binnen 3 dagen na bevestiging van de reservering door middel van overmaking
Om de hoeveelheid administratie te reduceren, krijgt u de factuur na het festival gemaild.


Annuleringsvoorwaarden

  • Bij annulering meer dan 3 maanden (uiterlijk 2 mei 2019) voor aanvang van het Milan Summer Festival is de standhouder gehouden 25% van de huurkosten aan ORGANISATOR te betalen.
  • Bij annulering meer dan 2 maanden (uiterlijk 2 juni 2019) voor aanvang is de STANDHOUDER gehouden 50% van de huurkosten aan ORGANISATOR te betalen.
  • Bij annulering meer dan 1 maand (uiterlijk 2 juli 2019) voor aanvang is de STANDHOUDER gehouden 75% van de huurkosten aan ORGANISATOR te betalen.
  • Bij annulering minder dan 1 maand (vanaf 2 juli 2019) voor aanvang is de STANDHOUDER gehouden 100% van de huurkosten aan ORGANISATOR te betalen.


Standhouders entree

Inrichting van uw tent is mogelijk vanaf donderdag 30 julivan 18.00 uur tot 23.00 uur

Binnenrijden op het terrein is op de festivaldagen op de volgende tijden toegestaan:

Vrijdag van 08.00 tot 15.00 uur
Zaterdag van 08.00 tot 13.00 uur
Zondag van 08.00 tot 12.00 uur

Voertuigen met een T-kaart mogen alleen tijdens bovenstaande tijden op het veld zijn.

Beschikbare kaarten per categorie

Algemene Foodstand 10 kaarten + 1 T-kaart + 1 P-kaart
Snacktent 7 kaarten + 1 T-kaart + 1 P-kaart
Overige tenten 5 kaarten + 1 P-kaart

  • Additionele toegangskaarten kunt u via uw reservering direct bijbestellen.
  • Er is één in- en uitgang voor autoverkeer, namelijk het Soestdijkseplein. U krijgt alleen toegang op vertoon van uw P- en/of T kaart en een pachterspas of toegangskaart.


Faciliteiten

· Organisatie levert standaard 220v/16A/3500W bij elke tent en 220v/16A/1000W bij elke kraam. Indien meer stroom benodigd is dient dit vooraf bij inschrijving aangegeven te worden

· Op donderdag is er stroom aanwezig voor het opbouwen van 18.00 uur tot 23.00 uur.

· Stroom is beschikbaar van vrijdag 08.00 uur tot zondag 01.00 uur.

· Op loopafstand zijn wasplaatsen beschikbaar met koud water (geen drinkwater kwaliteit).

· Foodtenten kunnen de beschikking krijgen over warm en koud water (geen drinkwater kwaliteit) en afvoer, tegen betaling.

· Bij stroomproblemen in verband met ondeugdelijk apparatuur of bekabeling wordt de stroomvoorziening afgesloten totdat de apparaten zijn verwijderd.

· Extra materialen als tafelplanken, schragen, extra stroom etc kunnen alleen vooraf worden besteld.


Handhaving

· De organisatie heeft een handhavingsteam welke de naleving van de algemene voorwaarden en horecavoorschriften controleert.

· De organisatie hanteert een sanctieprocedure bij overtredingen. De stappen die genomen kunnen worden zijn officiële waarschuwing, inhouding borg, sluiting voor één festival dag, verwijdering van het terrein voor de resterende periode.

· Medewerkers van de handhaving, brandweer, politie, beveiliging, Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit alsmede van de organisatie dienen ten alle tijden toegang te worden verleend.

· Rijden op het terrein is alleen toegestaan op geasfalteerde wegen of over de daarvoor aangelegde rijplaten. Niet volgen van de aanwijzingen zal leiden tot verwijdering van het terrein.


Veiligheid

· Gebruik alleen professionele stroomkabels en afsluitbare verlengblokken
· Zorg voor de aanwezigheid van een brandblusser bij iedere brandhaard
· Barbecues niet aansteken met brandbare vloeistoffen
· Zorg voor handzeep en wegwerphandschoenen in geval van bereiding van voedsel
· Zorg voor een temperatuurmeter en registratieformulieren in geval van bereiding van voedsel
(zie tevens de Horeca Richtlijnen op de website)

Drank

· Verkoop van frisdranken en zwak alcoholische dranken (bier, wijn, premix) is exclusief voorbehouden aan de drankpachter. Andere standhouders is het verboden om drank in welke vorm dan ook te verkopen of verstrekken aan bezoekers. Het is verboden sterk alcoholische dranken in bezit te hebben (ook niet voor eigen gebruik) of in omloop te brengen.